"fotbolls cup" handbolls träning och styrke träning

Hej :D
Jag vet att jag skulle ladda upp del 6 i går också men det verkar som om ingen läser den typ så om ingen gör det så kan jag ju lika gärna sluta. Aja,

Idag så börjdae jag 8, skulle på en lite fotbollscup i stöpen. Jätte kul var det! :D
Vi kom tvåa, happyface.
Sen direkt efter skolan stack jag till träningen och efter det hade vi styrka så man kan ju säga att jag har rört på mig mycket idag!
Nu ska jag äta, sen duscha och sen slappa:) Orkar inte plugga ;p

Haha, hittade en riktgit gammal bild :S

Kommentarer
Postat av: sara ♥

duvet att jag läser ! <3

2011-03-10 @ 19:41:19
URL: http://saaratellander.blogg.se/
Postat av: oscar

läggggg uppppppp delllllll 6666666 !

2011-03-10 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0